fbpx

FAQ Vergaderen

Lees hier de meest gestelde vragen over vergaderen. Nog meer vragen? Neem contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Wat is Nomadz?
Nomadz is een flexwerkplek. Een plek waar vooral ZZP’ers een werkplek huren en kunnen vergaderen. Onze vergaderruimtes zijn echter voor iedereen beschikbaar voor verhuur.
Hoe groot is Nomadz?
Nomadz heeft één vestiging van 200 m2, 25 werkplekken, een vergaderzaal, twee overlegruimtes en twee belhokken.
Wat kenmerkt Nomadz?
Nomadz kenmerkt zich door de informele sfeer en het rauwe van Bink 36. Bedrijven en instellingen komen hier vergaderen in een totaal andere omgeving, één van ondernemend Den haag. Nomadz, op de bovenste verdieping van het eerste gebouw, is met veel kleur, licht en planten representatief en sfeervol tegelijk.
Zijn de vergaderruimtes voor iedereen beschikbaar?
Ja, zowel leden (flexwerkers) als niet-leden, privé of zakelijk, klein of groot, starters, VVE’s, coaches, ministeries, enz. Iedereen kan een ruimte bij ons huren.
Hoeveel vergaderruimtes heeft Nomadz?
Aan weerszijden van de flexruimte heeft Nomadz twee overlegruimtes van ieder 10 m2 en een vergaderzaal van 40m2.

De vergaderzaal

Hoe groot is de vergaderzaal?
Onze vergaderzaal meet 8×5 m en is dus 40 m2. Het plafond is hoog, 3,65 m op precies te zijn.
Hoeveel mensen kunnen er in de vergaderzaal?
Met 20 personen is de zaal aardig gevuld, zeker als het een langer overleg betreft. Op warme dagen raden wij aan op de helft te gaan zitten of even met ons te overleggen. Voor kortere bijeenkomsten kunnen er in theateropstelling 40 mensen in.
Wat staat er standaard in de vergaderzaal?
Onze vergaderzaal beschikt over 10 tafels, 20 stoelen, een krijtmuur, flipover, een plant, dartbord en eventueel een beamer en complete koffietafel.
Wat krijg ik standaard bij een vergaderruimte?
Elke boeking is standaard inclusief kannen ijswater, flipover, printen en wifi. Grotere groepen kunnen bovendien tussentijds gratis uitwijken naar een beschikbare werkplek of overlegruimte.
Wat kan ik nog meer bijboeken?
enk allereerst aan ons koffie-arrangement, lunch en beamer. Hiernaast bieden we bittergarnituur, borrels, maaltijden enz. Deze kun je bij je online boeking aangeven. Voor speciale verzoeken kun je beter even contact met ons opnemen.
Waar bestaat het koffie-arrangement uit?
Ons koffie-arrangement bestaat uit onbeperkt koffie, cappuccino, thee, ijswater, limonade en koekjes. Deze komen met de volautomatisch Jura komt op een trolley. Op verzoek zetten we ook kannen koffie en thee.
Welke opstellingen zijn er mogelijk?
Standaard staan onze tafels in U-vorm voor max. 16 personen. Met de twee extra tafels kan een Carré worden gemaakt voor max. 20 personen. De hoeken zijn dan wel “dubbel” bezet. Uiteraard kunnen we op verzoek een klasopstelling of anderszins verzorgen.
Hoe zijn het licht en de ventilatie?
De vergaderzaal heeft uitzicht op de skyline van Den haag en biedt veel licht. De afsluitbare glazen panelen geven een doorkijk richting onze flexwerkplekken. De ramen kunnen wijd open en de mobiele airco geeft verkoeling tijdens warme dagen. Tijdens de warmste dagen van het jaar en na 17 uur kan de temperatuur flink oplopen en raden we af met veel mensen of voor langere tijd te in de zaal te zitten.
Welke service komt er bij de vergaderzaal?
Onze vergaderzaal is op basis van full service. Wij zorgen voor de koffie, lunch, opruimen, wegwijzerbordjes enz. Voor vragen of tekorten zijn wij altijd beschikbaar of bereikbaar.

Consumpties

Wat kan ik van de lunch verwachten?
Onze lunch bestaan uit twee broodjes of een salade, melk, sap en fruit. Wij houden graag rekening met allergieën en speciale wensen. Nuttigen kan in de zaal, kantine of op het achterterras. Wij nemen altijd eerst contact met je op om de details te bespreken.
Kan ik eigen consumpties meenemen?
Ja, je bent niet verplicht extra’s af te nemen en kunt jouw klanten trakteren op jouw taart of laat de pizza’s maar bezorgen!
Is er ook een restaurant?
Ja, twee zelfs! Beneden is er een kantine waar je broodjes en heerlijke nasi kunt bestellen en nuttigen. Op de rooftop zit de Harbour club waar je redelijk extravagant kunt lunchen, borrelen of dineren. Kosten hiervoor rekenen we 1-op-1 door maar je kunt ook zelf reserveren.

Reserveren

Hoe boek ik een ruimte?
Zowel de beschikbaarheid als het boeken gaan online. Je ontvangt een persoonlijke bevestiging maar als je hebt geboekt kun je er van uitgaan dat dit vaststaat.
Kan ik in het weekend, avonden of vakanties vergaderen?
Ja, tijdens de ruime openingstijden van Bink 36 zijn wij ook geopend.
Kan ik in het weekend, avonden of vakanties vergaderen?
Ja, tijdens de ruime openingstijden van Bink 36 zijn wij ook geopend.
Kan ik last-minute boeken?
Zeker, kijk ook hiervoor bij het boeken in onze real time agenda, maar neem voor of meteen na je reservering even contact met ons op.
Kunnen jullie een offerte maken en/of korting geven?
Tijdens het online boeken krijg je direct de totaalkosten te zien. Maar wij stellen ook graag een offerte op. Kortingen verlenen we pas als er vooraf meerdere dagen worden vastgelegd.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Uitsluitend leden met een doorlopend parttime of fulltime abonnement kunnen het Nomadz-adres gebruiken als registratie-, post- en/of bezoekadres bij de Kamer van Koophandel. In dit geval krijg je ook een eigen postvak bij Nomadz. Let op: voordat de registratie wordt gestart, dient de eerste factuur te zijn voldaan. 

Je titel komt hier
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Hoe reken ik af?
De eerste keer kunnen wij om betaling vooraf vragen, zeker als het gaat om dure extra’s als maaltijden. Hiervoor sturen we een betaallink. Vaste klanten krijgen een factuur en hebben een betalingstermijn van 14 dagen. Je kunt je ook aanmelden voor automatische incasso.

Overlegruimtes

Op welke extra’s kan ik rekenen?Hoe groot zijn de overlegruimtes?
Onze overlegruimtes meten 4×2,5 m en zijn dus 10 m2 elk. Het plafond is hoog, 3,65 m op precies te zijn.
Hoeveel mensen kunnen er in een overlegruimte?
Een overlegruimte is ideaal voor twee personen. Drie of vier personen kan ook, maar voor langere overleggen kan het wat benauwd worden.
Wat staat er standaard in een overlegruimte?
Onze overlegruimtes beschikken over een bureau, een bureaustoel, een afsluitbare kast, een krijtmuur en een mobiel airco. Extra stoelen zijn zo bijgezet.
Hoe zijn het licht en de ventilatie?
De overlegruimtes hebben aan twee kanten zicht op de stad. De afsluitbare glazen panelen geven een doorkijk richting onze flexwerkplekken. Tijdens warme dagen moet de airco regelmatig bijspringen en raden we af met meerdere mensen of voor langere tijd in een overlegruimte te zitten.
Wat kan ik nog meer bijboeken?
De overlegruimtes kunnen met koffie, thee en alle extra’s worden geboekt maar is op basis van zelfservice. Een beamer is beschikbaar maar de ruimte leent zich beter voor een extra (gratis) monitor.

Locatie

Waar zitten jullie precies?
Nomadz bevindt zich in bedrijfsverzamelgebouw Bink 36 op de Binckhorst in Den haag. Wij zitten in het eerste (C) gebouw op de derde verdieping. Houd daar rechts-rechts aan en je ziet unit C348 aan je rechterhand.
Hoe is de bereikbaarheid?
Goed! Wij zitten op 15 minuten loopafstand van Den haag CS en HS. De tram zit op 5 min. lopen en met een paar minuten rijden zit je op de snelweg.
Kan ik makkelijk parkeren?
Ja, Bink 36 heeft een eigen parkeerterrein. De eerste 2 uur is gratis, daarna betaal je normaliter 4 euro per uur. Met onze kortignskaarten betalen bezoekers van Nomdz echter 4 euro voor totaal 5 uren parkeren en 12 euro voor een hele dag.

Meer zien in plaats van lezen?
Neem dan een kijkje bij onze foto’s.