fbpx

FAQ Vergaderen

Lees hier de meest gestelde vragen over vergaderen. Nog meer vragen? Neem contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Wat is Nomadz?
Nomadz is een flexwerkplek. Een plek waar vooral ZZP’ers een werkplek huren en kunnen vergaderen. Onze vergaderruimtes zijn echter voor iedereen beschikbaar voor verhuur.
Hoe groot is Nomadz?

Nomadz heeft één vestiging van 260 m2 met hierin 25 werkplekken, zes kantoren (10 m2), twee vergaderruimtes (17 en 18 m2), twee zoomrooms (4 m2) en twee belhokken.

Wat kenmerkt Nomadz?

Nomadz kenmerkt zich door de informele sfeer en het rauwe van Bink 36. Bedrijven en instellingen komen hier vergaderen in een totaal andere omgeving, één van ondernemend Den haag. Nomadz, op de bovenste verdieping van het eerste gebouw, is met veel kleur, licht en planten representatief en sfeervol tegelijk.

Hoeveel vergaderruimtes heeft Nomadz?

Nomadz heeft altijd minimaal één kantoor van 17 m2 en één kantoor van 10 m2 beschikbaar voor (externe) flexible verhuur zoals vergaderingen.

Zijn de vergaderruimtes voor iedereen beschikbaar?

Ja, zowel leden (flexwerkers) als niet-leden, privé of zakelijk, klein of groot, starters, VVE’s, coaches, ministeries, enz. Iedereen kan een ruimte bij ons huren.

Vergaderen tot 6 personen

Hoe groot is de vergaderzaal?

Onze vergaderzaal meet 4×4,25 m en is dus 17 m2. Het plafond is hoog, 3,90 m op precies te zijn.

Hoeveel mensen kunnen er in de vergaderzaal?

Met 6 personen aan tafels is de zaal aardig gevuld, zeker als het een langer overleg betreft. Op warme dagen raden wij aan op maximaal 4 personen te gaan zitten of even met ons te overleggen.

Wat staat er standaard in de vergaderzaal?

Onze vergaderzaal beschikt over 3 bureaus, 6 stoelen, een wandmonitor en een mobiele airco.

Wat krijg ik standaard bij een vergaderruimte?

Elke boeking is standaard inclusief kannen kannen water, printen en wifi. Grotere groepen kunnen bovendien tussentijds gratis uitwijken naar een beschikbare werkplek of overlegruimte.

Welke extra's kan ik bijboeken?

Onbeperkt koffie, thee en koekjes (zelfbediening) zijn optioneel, evenals de lunch in onze zaal of de kantine en een flipover. De wandmonitor is gratis in gebruik. Voor speciale verzoeken kun je beter even contact met ons opnemen.

Consumpties

Wat kan ik van de lunch verwachten?

Onze lunch bestaan uit twee broodjes of een salade en sap. Wij houden graag rekening met allergieën en speciale wensen. Nuttigen kan in de zaal, kantine of op het achterterras. Wij nemen altijd eerst contact met je op om de details te bespreken.

Kan ik eigen consumpties meenemen?
Ja, je bent niet verplicht extra’s af te nemen en kunt jouw klanten trakteren op jouw taart of laat de pizza’s maar bezorgen!
Is er ook een restaurant?
Ja, twee zelfs! Beneden is er een kantine waar je broodjes en heerlijke nasi kunt bestellen en nuttigen. Op de rooftop zit de Harbour club waar je redelijk extravagant kunt lunchen, borrelen of dineren. Kosten hiervoor rekenen we 1-op-1 door maar je kunt ook zelf reserveren.

Reserveren

Hoe boek ik een ruimte?
Zowel de beschikbaarheid als het boeken gaan online. Je ontvangt een persoonlijke bevestiging maar als je hebt geboekt kun je er van uitgaan dat dit vaststaat.
Kan ik in het weekend, avonden of vakanties vergaderen?
Ja, tijdens de ruime openingstijden van Bink 36 zijn wij ook geopend.
Kan ik in het weekend, avonden of vakanties vergaderen?
Ja, tijdens de ruime openingstijden van Bink 36 zijn wij ook geopend.
Kan ik last-minute boeken?
Zeker, kijk ook hiervoor bij het boeken in onze real time agenda, maar neem voor of meteen na je reservering even contact met ons op.
Krijg ik korting als ik regelmatig kom?

Voor terugkerende bezoekers hebben we kantoorabonnementen beschikbaar. Als je bijvoorbeeld behoefte heb aan een flexwerken in combinatie met vergaderen, dan stellen wij ook graag een offerte op. 

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Annuleren kan via je account tot 24 uur voor aanvang. Daarna wordt 100% van de zaalhuur gerekend.

Hoe reken ik af?

Leden en vaste bezoekers betalen achteraf per (maand)factuur met een betalingstermijn van 14 dagen en bij voorkeur via automatische incasso.

Nieuwe/incidentele bezoekers dienen vooraf de verzonden factuur vanuit het account te hebben voldaan.

Vergaderen 1- 3 personen

Op welke extra’s kan ik rekenen?Hoe groot zijn de overlegruimtes?
Onze overlegruimtes meten 4×2,5 m en zijn dus 10 m2 elk. Het plafond is hoog, 3,65 m op precies te zijn.
Hoeveel mensen kunnen er in een overlegruimte?
Een overlegruimte is ideaal voor twee personen. Drie of vier personen kan ook, maar voor langere overleggen kan het wat benauwd worden.
Wat staat er standaard in een overlegruimte?
Onze overlegruimtes beschikken over een bureau, een bureaustoel, een afsluitbare kast, een krijtmuur en een mobiel airco. Extra stoelen zijn zo bijgezet.
Hoe zijn het licht en de ventilatie?
De overlegruimtes hebben aan twee kanten zicht op de stad. De afsluitbare glazen panelen geven een doorkijk richting onze flexwerkplekken. Tijdens warme dagen moet de airco regelmatig bijspringen en raden we af met meerdere mensen of voor langere tijd in een overlegruimte te zitten.
Wat kan ik nog meer bijboeken?
De overlegruimtes kunnen met koffie, thee en alle extra’s worden geboekt maar is op basis van zelfservice. Een beamer is beschikbaar maar de ruimte leent zich beter voor een extra (gratis) monitor.

Locatie

Waar zitten jullie precies?
Nomadz bevindt zich in bedrijfsverzamelgebouw Bink 36 op de Binckhorst in Den haag. Wij zitten in het eerste (C) gebouw op de derde verdieping. Houd daar rechts-rechts aan en je ziet unit C348 aan je rechterhand.
Hoe is de bereikbaarheid?
Goed! Wij zitten op 15 minuten loopafstand van Den haag CS en HS. De tram zit op 5 min. lopen en met een paar minuten rijden zit je op de snelweg.
Kan ik makkelijk parkeren?
Ja, Bink 36 heeft een eigen parkeerterrein. De eerste 2 uur is gratis, daarna betaal je normaliter 4 euro per uur. Met onze kortignskaarten betalen bezoekers van Nomdz echter 4 euro voor totaal 5 uren parkeren en 12 euro voor een hele dag.

Meer zien in plaats van lezen?
Neem dan een kijkje bij onze foto’s.