Veelgestelde vragen
Wat is Nomadz?
Nomadz is een flexwerkplek. Een plek waar vooral ZZP’ers een werkplek huren en kunnen samenwerken en vergaderen. Onze kantoor-/vergaderruimtes zijn echter voor zowel leden als niet-leden beschikbaar voor verhuur.
Hoe groot is Nomadz?
Nomadz heeft één vestiging van 300 m2 met hierin 25 werkplekken, 6 kantoren van 10 m2 (1-3 personen), twee kantoren van 17 en 18 m2 (tot 6 persoenen), 2 zoomrooms en 2 belhokken.
Wat kenmerkt Nomadz?
Nomadz kenmerkt zich door de informele sfeer en het rauwe van Bink 36. Bedrijven en instellingen komen hier vergaderen in een totaal andere omgeving, één van ondernemend Den haag. Nomadz, op de bovenste verdieping van het eerste gebouw, is met veel kleur, licht en planten representatief en sfeervol tegelijk.
Hoeveel vergaderruimtes heeft Nomadz?
Nomadz heeft de meeste afgesloten ruimtes vast verhuurd, maar altijd minimaal één kantoor van 17 m2 (tot 6 personen aan tafels) en twee kantoren van 10 m2 beschikbaar voor flexibele verhuur zoals vergaderingen. De beschikbaarheid is uiteraard afhankelijk van de bezetting.
Zijn de vergaderruimtes voor iedereen beschikbaar?
Ja, zowel leden (flexwerkers) als niet-leden (privé of zakelijk, klein of groot, starters, VVE’s, coaches, ministeries, enz) kunnen kantoorruimte bij ons huren.
Vergaderen 1- 3 personen
Hoe groot zijn de kantoren van 10 m2?
Onze kleine kantoren meten 4×2,5 m en zijn dus 10 m2 elk. Het plafond is hoog, 3,65 m op precies te zijn.
Hoeveel mensen kunnen er in een kantoor van 10 m2?
Onze kleine kantoren zijn ideaal voor 1-2 personen. Drie of vier personen kan ook, maar adviseren wij alleen als bezoek of voor korte afspraken.
Wat staat er standaard in een kantoor?
Onze kantoren beschikken over een bureau, bureaustoelen en een mobiele airco. Op verzoek hebben we ook een flipover of monitor beschikbaar.
Hoe zijn het licht en de ventilatie?
Alle kantoren hebben aan twee kanten ramen en indirect zicht op de stad. De afsluitbare glazen panelen geven een doorkijk richting onze flexwerkplekken.
Wat kan ik nog meer bijboeken?
De overlegruimtes kunnen met koffie, thee en alle extra’s worden geboekt maar is op basis van zelfservice. Een beamer is beschikbaar maar de ruimte leent zich beter voor een extra (gratis) monitor. Lunch kun je zelf regelen (zie Consumpties).
Vergaderen tot 6 personen
Hoe groot is het kantoor van max. 6 personen?
Nomadz beschikt over twee grotere kantoren: één van 17 m2 en één van 18 m2. Ze meten ongeveer 4×4,5 m. Het plafond is hoog, 3,90 m op precies te zijn.
Hoeveel mensen kunnen er in een groter kantoor?
Met 6 personen aan tafels is de zaal aardig gevuld, zeker als het een langer overleg betreft. Op warme dagen raden wij aan op maximaal 4 personen te gaan zitten of even met ons te overleggen.
Wat staat er standaard in een groot kantoor?
Onze grote kantoren beschikken over 3 bureaus, 6 stoelen, een wandmonitor en een mobiele airco.
Wat krijg ik standaard bij een vergaderruimte?
Elke boeking is standaard inclusief kannen kannen water, printen en wifi. Grotere groepen kunnen bovendien tussentijds gratis uitwijken naar een beschikbare werkplek of overlegruimte.
Welke extra's kan ik bijboeken?
Onbeperkt koffie, thee en koekjes (zelfbediening) en een flipover zijn optioneel. De wandmonitor is gratis in gebruik. Voor speciale verzoeken kun je beter even contact met ons opnemen.
Consumpties
Kan ik bij jullie lunchen?
Ja, maar je dient dit zelf te regelen. Dat kan heel goed bij Bink’s Corner op de begane grond of het naastgelegen Tropa Café. Zelf meenemen of online bestellen kan ook. Als het wat luxer mag, kun je ook naar de Harbour Club op de vijfde verdieping van het M-gebouw.
Nuttigen van lunches kan op kantoor, aan ons kookeiland, of op het achterterras.
Kan ik eigen consumpties meenemen?
Ja, je bent niet verplicht extra’s af te nemen en kunt jouw klanten trakteren op jouw champagne, taart of laat de pizza’s maar bezorgen! Graag wel even opruimen dan.
Locatie
Waar zitten jullie precies?
Hoe is de bereikbaarheid?
Goed! Wij zitten op 15 minuten loopafstand van Den Haag CS en HS. De tram is op 5 min. loopafstand en met een paar minuten rijden zit je op de snelweg. Op het parkeerterrein van BINK36 kun je voordelig parkeren en overdekt je fiets stallen.
Hoe zit het met parkeren?
BINK36 heeft een eigen parkeerterrein. De eerste 2 uur is gratis, daarna betaal je 4 euro per uur. Met onze kortingskaarten betalen bezoekers van Nomdz echter 4 euro voor 5 uren parkeren en 12 euro voor een hele dag.
Reserveren
Hoe boek ik een ruimte?
Boeken en betalen doe je online. Je kunt ook de beschikbaarheid online checken.
Kan ik in het weekend, avonden of vakanties vergaderen?
Ja, tijdens de ruime openingstijden van BINK36 zijn onze kantoren ook geopend voor vergaderingen.
Krijg ik korting als ik regelmatig kom?
Voor terugkerende bezoekers hebben we kantoorabonnementen beschikbaar of vaste kantoorruimte. Als je bijvoorbeeld behoefte hebt aan flexwerken in combinatie met vergaderen, dan kun je het beste even contact met ons opnemen.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Annuleren kan via je account tot 24 uur voor aanvang. Daarna wordt 100% van de zaalhuur gerekend.
Hoe reken ik af?
Leden en vaste bezoekers betalen achteraf per (maand)factuur met een betalingstermijn van 14 dagen en bij voorkeur via automatische incasso. Incidentele bezoekers betalen direct na het boeken vanuit hun account via creditcard of iDEAL.
Veelgestelde vragen
Wat is Nomadz?
Nomadz is een flexwerkplek. Een plek waar vooral ZZP’ers een werkplek huren en kunnen samenwerken en vergaderen. Onze kantoor-/vergaderruimtes zijn echter voor zowel leden als niet-leden beschikbaar voor verhuur.
Hoe groot is Nomadz?
Nomadz heeft één vestiging van 300 m2 met hierin 25 werkplekken, 6 kantoren van 10 m2 (1-3 personen), twee kantoren van 17 en 18 m2 (tot 6 persoenen), 2 zoomrooms en 2 belhokken.
Wat kenmerkt Nomadz?
Nomadz kenmerkt zich door de informele sfeer en het rauwe van Bink 36. Bedrijven en instellingen komen hier vergaderen in een totaal andere omgeving, één van ondernemend Den haag. Nomadz, op de bovenste verdieping van het eerste gebouw, is met veel kleur, licht en planten representatief en sfeervol tegelijk.
Hoeveel vergaderruimtes heeft Nomadz?
Nomadz heeft de meeste afgesloten ruimtes vast verhuurd, maar altijd minimaal één kantoor van 17 m2 (tot 6 personen aan tafels) en twee kantoren van 10 m2 beschikbaar voor flexibele verhuur zoals vergaderingen. De beschikbaarheid is uiteraard afhankelijk van de bezetting.
Zijn de vergaderruimtes voor iedereen beschikbaar?
Ja, zowel leden (flexwerkers) als niet-leden (privé of zakelijk, klein of groot, starters, VVE’s, coaches, ministeries, enz) kunnen kantoorruimte bij ons huren.
Vergaderen 1- 3 personen
Hoe groot zijn de kantoren van 10 m2?
Onze kleine kantoren meten 4×2,5 m en zijn dus 10 m2 elk. Het plafond is hoog, 3,65 m op precies te zijn.
Hoeveel mensen kunnen er in een kantoor van 10 m2?
Onze kleine kantoren zijn ideaal voor 1-2 personen. Drie of vier personen kan ook, maar adviseren wij alleen als bezoek of voor korte afspraken.
Wat staat er standaard in een kantoor?
Onze kantoren beschikken over een bureau, bureaustoelen en een mobiele airco. Op verzoek hebben we ook een flipover of monitor beschikbaar.
Hoe zijn het licht en de ventilatie?
Alle kantoren hebben aan twee kanten ramen en indirect zicht op de stad. De afsluitbare glazen panelen geven een doorkijk richting onze flexwerkplekken.
Wat kan ik nog meer bijboeken?
De overlegruimtes kunnen met koffie, thee en alle extra’s worden geboekt maar is op basis van zelfservice. Een beamer is beschikbaar maar de ruimte leent zich beter voor een extra (gratis) monitor. Lunch kun je zelf regelen (zie Consumpties).
Vergaderen tot 6 personen
Hoe groot is het kantoor van max. 6 personen?
Nomadz beschikt over twee grotere kantoren: één van 17 m2 en één van 18 m2. Ze meten ongeveer 4×4,5 m. Het plafond is hoog, 3,90 m op precies te zijn.
Hoeveel mensen kunnen er in een groter kantoor?
Met 6 personen aan tafels is de zaal aardig gevuld, zeker als het een langer overleg betreft. Op warme dagen raden wij aan op maximaal 4 personen te gaan zitten of even met ons te overleggen.
Wat staat er standaard in een groot kantoor?
Onze grote kantoren beschikken over 3 bureaus, 6 stoelen, een wandmonitor en een mobiele airco.
Wat krijg ik standaard bij een vergaderruimte?
Elke boeking is standaard inclusief kannen kannen water, printen en wifi. Grotere groepen kunnen bovendien tussentijds gratis uitwijken naar een beschikbare werkplek of overlegruimte.
Welke extra's kan ik bijboeken?
Onbeperkt koffie, thee en koekjes (zelfbediening) en een flipover zijn optioneel. De wandmonitor is gratis in gebruik. Voor speciale verzoeken kun je beter even contact met ons opnemen.
Consumpties
Kan ik bij jullie lunchen?
Ja, maar je dient dit zelf te regelen. Dat kan heel goed bij Bink’s Corner op de begane grond of het naastgelegen Tropa Café. Zelf meenemen of online bestellen kan ook. Als het wat luxer mag, kun je ook naar de Harbour Club op de vijfde verdieping van het M-gebouw.
Nuttigen van lunches kan op kantoor, aan ons kookeiland, of op het achterterras.
Kan ik eigen consumpties meenemen?
Ja, je bent niet verplicht extra’s af te nemen en kunt jouw klanten trakteren op jouw champagne, taart of laat de pizza’s maar bezorgen! Graag wel even opruimen dan.
Locatie
Waar zitten jullie precies?
Hoe is de bereikbaarheid?
Goed! Wij zitten op 15 minuten loopafstand van Den Haag CS en HS. De tram is op 5 min. loopafstand en met een paar minuten rijden zit je op de snelweg. Op het parkeerterrein van BINK36 kun je voordelig parkeren en overdekt je fiets stallen.
Hoe zit het met parkeren?
BINK36 heeft een eigen parkeerterrein. De eerste 2 uur is gratis, daarna betaal je 4 euro per uur. Met onze kortingskaarten betalen bezoekers van Nomdz echter 4 euro voor 5 uren parkeren en 12 euro voor een hele dag.
Reserveren
Hoe boek ik een ruimte?
Boeken en betalen doe je online. Je kunt ook de beschikbaarheid online checken.
Kan ik in het weekend, avonden of vakanties vergaderen?
Ja, tijdens de ruime openingstijden van BINK36 zijn onze kantoren ook geopend voor vergaderingen.
Krijg ik korting als ik regelmatig kom?
Voor terugkerende bezoekers hebben we kantoorabonnementen beschikbaar of vaste kantoorruimte. Als je bijvoorbeeld behoefte hebt aan flexwerken in combinatie met vergaderen, dan kun je het beste even contact met ons opnemen.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Annuleren kan via je account tot 24 uur voor aanvang. Daarna wordt 100% van de zaalhuur gerekend.
Hoe reken ik af?
Leden en vaste bezoekers betalen achteraf per (maand)factuur met een betalingstermijn van 14 dagen en bij voorkeur via automatische incasso. Incidentele bezoekers betalen direct na het boeken vanuit hun account via creditcard of iDEAL.
Meer zien in plaats van lezen?
Neem dan een kijkje bij onze foto’s.